Regulamin zamawiania produktów personalizowanych
§1 Wstęp i postanowienia regulaminu
- Regulamin określa zasady zawarcia umowy sprzedaży produktów personalizowanych na życzenie klienta między klientem a sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego playmaty.pl (produkty z kategorii “Personalizowane”) lub drogą elektroniczną przesyłając wiadomość na adres kontakt@playmaty.pl.
- Regulamin personalizacji jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Regulamin zamawiania produktów personalizowanych jest dostępny na stronie internetowej www.playmaty.pl w sposób umożliwiający Klientowi zapoznanie się z jego treścią.
§2 Definicje
Kupujący – osoba fizyczna, będąca nabywcą produktu.
Sprzedawca - Netfire Group Sp. z o.o., Sp. K z siedzibą w Bydgoszczy, właściciel marki Playmaty.pl
Sklep - sklep internetowy Sprzedawcy prowadzony na domenie www.playmaty.pl
Regulamin zamówień personalizowanych – niniejszy regulamin.
Produkty personalizowane - produkty wykonywane lub modyfikowane na życzenie i zgodnie z wytycznymi klienta.
§3 Warunki zmówienia produktu personalizowanego
- Klient zamawia produkt personalizowany za pośrednictwem sklepu internetowego Playmaty.pl (produkty z kategorii “Personalizowane”) lub drogą elektroniczną przesyłając wiadomość na adres kontakt@playmaty.pl.
- Zamawiając produkt personalizowany klient przekazuje Sprzedawcy pliki graficzne i wytyczne niezbędne do wykonania produktu.
- Pliki graficzne powinny zostać przekazane zgodnie z wytycznymi personalizacji produktu dostępnymi na stronie
- W przypadku przesłania nieprawidłowych plików klient otrzymuje informację od Sprzedawcy i ma możliwość poprawy pliku lub skorzystania z usługi korekty graficznej przez Sprzedawcę. Cena korekty graficznej to 50 zł brutto za godzinę pracy grafika. Przed potwierdzeniem zamówienia klient zostanie poinformowany przez sprzedawcę jaki jest przewidywany czas i ostateczna cena korekty graficznej plików.
- Projektowanie graficzne obejmuje maksymalnie dwie tury poprawek zgłoszonych przez klienta, które mogą dotyczyć drobnych zmian graficznych i koncepcyjnych (np. zmiana koloru czy lokalizacji wybranego elementu). Poprawki nie mogą dotyczyć całościowej zmiany koncepcji graficznej. Każda tura poprawek powyżej dwóch jest wyceniana i płatna dodatkowo zgodnie z ceną korekty graficznej (50 zł brutto za godzinę pracy).
- Zlecając poprawki graficzne lub przygotowanie projektu klient zawiera ze sprzedawcą umowę na prace graficzne z obowiązkiem zapłaty. Klient ma prawo zrezygnować z realizacji zamówienia na etapie projektowania graficznego, jednak jest zobowiązany opłacić wtedy całą kwotę wynikającą z pracy grafika bez obowiązku zapłaty za produkt. Sposób płatności ustalany jest z klientem za pośrednictwem poczty e-mail i może to być przelew tradycyjny lub szybka płatność online za pomocą Przelewy24.
- W przypadku zamówień składanych drogą elektroniczną na adres kontakt@playmaty.pl, dotyczących wykonania produktu w wybranym przez klienta rozmiarze lub kształcie Sprzedawca przesyła klientowi wycenę oraz proponowany termin realizacji w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie dokonania przez Klienta opłaty za zamówienie i zaksięgowaniu jej na koncie Sprzedawcy (płatność natychmiastowa lub przelew tradycyjny). Czas realizacji zamówienia produktu personalizowanego ustalany jest indywidualnie. Klient zawierając umowę sprzedaży wyraża zgodę na realizację zamówienia zgodnie z podanym mu wcześniej terminem realizacji.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania produktu personalizowanego w następujacych przypadkach:
- Plik graficzny przesłany przez klienta nie spełnia wymagań określonych w wytycznych personalizacji produktów a klient nie chce skorzystać z usługi korekty graficznej wspomnianej w §3 pkt. 4.
- Plik graficzny w rażący sposób narusza prawo autorskie lub jest w innym aspekcie niezgodny z prawem i ogólnie przyjętymi normami społecznymi.
- Zamawiając produkt personalizowany klient oświadcza, że jest właścicielem lub nabywcą praw autorskich do przesłanego projektu, lub projekt jest dostępny w domenie publicznej a klient ma prawo do jego kopiowania i powielania.
§5 Formy płatności i dostawy
- Dostępne dla wybranego przez klienta produktu personalizowanego formy płatności i dostawy są przedstawione kupującemu na etapie składania zamówienia:
- W przypadku produktów dostępnych w kategorii Personalizowane na stronie www.playmaty.pl w koszyku oraz przy potwierdzeniu zamówienia.
- W przypadku zamówień składanych drogą elektroniczną na adres kontakt@playmaty.pl w wiadomości przesłanej kupującemu przez sprzedawcę.
- Koszt dostawy produktu personalizowanego ponosi kupujący, chyba że na stronie Sklepu lub w wiadomości przesłanej przez Sprzedawcę wskazano inaczej.
§6 Reklamacje i zwroty
- Produkty personalizowane nie polegają zwrotom zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Art. 38 pkt 3): "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;"
- Klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu posiadającego wadę produkcyjną lub niezgodnego z zamówieniem, zgodnie z regulaminem sklepu i zasadami zamówień i zwrotów. Aspekty techniczne mat nie podlegające reklamacji to:
-
Wymiary mat, w szczególności gumowych mogą nieznacznie odbiegać od podanych na stronie/w zamówieniu. Większość materiałów z których wykonujemy nasze produkty jest bardzo wrażliwa na ciepło. Ponieważ są one produkowane i wycinane w wysokiej temperaturze, może to spowodować różnicę w wymiarze końcowego produktu na poziomie +/- 5 mm.
-
Wymiar maty gumowej może nieznacznie zmieniać się z czasem. Jeśli mata będzie przechowywana w bardzo ciepłym lub bardzo zimnym otoczeniu, jej wymiary mogą również nieznacznie zmieniać się z czasem. To naturalna cecha gumy i nie wpływa na jakość ani funkcjonalność produktu.
-
Kolor finalnego produktu może odbiegać od tego, który widzisz na ekranie. Pamiętaj, że ekrany telefonów oraz komputerów wyświetlają obrazy w modelu RGB a to, w jaki sposób odwzorowują kolory może zależeć od bardzo wielu czynników takich jak jasność, rodzaj matrycy czy nawet indywidualne ustawienia użytkownika. Większość naszych urządzeń drukuje w modelu kolorystycznym CMYK wg. zadanych parametrów pliku i dokonywanej przez nas kalibracji. W związku z tym chociaż dokładamy wszelkich starań, żeby produkt, który otrzymujesz wyglądał możliwie najbardziej tak jak ten na ekranie, nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.
-
Na matach anti-slip mogą powstawać zagniecenia. Przy długotrwałym przechowywaniu w formie złożonej w kostkę (na przykład podczas wysyłki) na matach materiałowych mogą pojawić się zagniecenia, które nie wyprostuja się po rozłożeniu maty. W takiej sytuacji może być konieczność wyprasowania maty przed pierwszym użyciem oraz później, po każdorazowymn dłuższym przechowywaniu.
-
Mat lateksowych i suchościeralnych nie można składać. Te dwa rodzaje mat można przenosić i przechowywać wyłącznie w formie rulonu - jakakolwiek próba złożenia ich poskutkuje trwałym uszkodzeniem maty, które nie będzie podlegało reklamacji.
-
§7 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego wyłącznie w celu realizacji zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności.
§8 Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin personalizacjiobowiązuje od dnia 01.01.2023 r.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedażowy zawartych po zamieszczeniu zmian.