Reklamacje
Jeśli otrzymałeś produkt, którego nie zamawiałeś lub który jest uszkodzony/posiada wadę produkcyjną przysługuje Ci prawo do reklamacji. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia towaru masz prawo otrzymać zwrot ceny towaru wraz z kosztami dostawy lub poprosić o wymianę na nowy/prawidłowy produkt. Żeby zgłosić reklamację i wymienić uszkodzony towar lub otrzymać zwrot kosztów skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@playmaty.pl w treści wiadomości podając:
-
numer i datę zamówienia oraz nazwę/nazwy zamówionych produktów
-
opis reklamacji, czyli wszystkie istotne informacje, co jest nie w porządku z zamówieniem/produktem. Pomocne będą też zdjęcia, na których widać wadę.
-
informację czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji chcesz otrzymać zwrot kosztów zamówienia czy wymienić produkt na nowy.
Możesz też pobrać, wypełnić i przesłać do nas formularz dostępny powyżej. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci szczegóły dotyczące przyjęcia reklamacji, odbioru od Ciebie uszkodzonego produktu i wysyłki prawidłowego.
Zwroty
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w przypadku towarów zakupionych na odległość przysługuje Ci również prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania. Aby odstąpić od umowy zakupu i otrzymać zwrot kosztów wypełnij formularz, który znajdziesz wyżej i prześlij go na adres kontakt@playmaty.pl, otrzymasz od nas wiadomość zwrotną dotyczącą szczegółów odesłania nam produktu oraz potwierdzeniem zwrotu kosztów. Możesz też odesłać produkt samodzielnie na nasz adres korespondencyjny: Playmaty.pl, Kościuszki 27C, 85-079 Bydgoszcz, koniecznie dołączając do paczki uzupełniony formularz zwrotu!