Reklamacje
Jeśli otrzymałeś produkt, którego nie zamawiałeś lub który jest uszkodzony/posiada wadę produkcyjną przysługuje Ci prawo do reklamacji. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia towaru masz prawo otrzymać zwrot ceny towaru wraz z kosztami dostawy lub poprosić o wymianę na nowy/prawidłowy produkt. Żeby zgłosić reklamację i wymienić uszkodzony towar lub otrzymać zwrot kosztów skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@playmaty.pl w treści wiadomości podając:
-
numer i datę zamówienia oraz nazwę/nazwy zamówionych produktów
-
opis reklamacji, czyli wszystkie istotne informacje, co jest nie w porządku z zamówieniem/produktem. Pomocne będą też zdjęcia, na których widać wadę.
-
informację czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji chcesz otrzymać zwrot kosztów zamówienia czy wymienić produkt na nowy.
Możesz też pobrać, wypełnić i przesłać do nas formularz dostępny powyżej. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci szczegóły dotyczące przyjęcia reklamacji, odbioru od Ciebie uszkodzonego produktu i wysyłki prawidłowego.
Aspekty techniczne mat nie podlegające reklamacji:
1. Wymiary mat, w szczególności gumowych mogą nieznacznie odbiegać od podanych na stronie/w zamówieniu. Większość materiałów z których wykonujemy nasze produkty jest bardzo wrażliwa na ciepło. Ponieważ są one produkowane i wycinane w wysokiej temperaturze, może to spowodować różnicę w wymiarze końcowego produktu na poziomie +/- 5 mm.
2. Wymiar maty gumowej może nieznacznie zmieniać się z czasem. Jeśli mata będzie przechowywana w bardzo ciepłym lub bardzo zimnym otoczeniu, jej wymiary mogą również nieznacznie zmieniać się z czasem. To naturalna cecha gumy i nie wpływa na jakość ani funkcjonalność produktu.
3. Kolor finalnego produktu może odbiegać od tego, który widzisz na ekranie. Pamiętaj, że ekrany telefonów oraz komputerów wyświetlają obrazy w modelu RGB a to, w jaki sposób odwzorowują kolory może zależeć od bardzo wielu czynników takich jak jasność, rodzaj matrycy czy nawet indywidualne ustawienia użytkownika. Większość naszych urządzeń drukuje w modelu kolorystycznym CMYK wg. zadanych parametrów pliku i dokonywanej przez nas kalibracji. W związku z tym chociaż dokładamy wszelkich starań, żeby produkt, który otrzymujesz wyglądał możliwie najbardziej tak jak ten na ekranie, nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.
4. Na matach anti-slip mogą powstawać zagniecenia. Przy długotrwałym przechowywaniu w formie złożonej w kostkę (na przykład podczas wysyłki) na matach materiałowych mogą pojawić się zagniecenia, które nie wyprostuja się po rozłożeniu maty. W takiej sytuacji może być konieczność wyprasowania maty przed pierwszym użyciem oraz później, po każdorazowymn dłuższym przechowywaniu.
5. Mat lateksowych i suchościeralnych nie można składać. Te dwa rodzaje mat można przenosić i przechowywać wyłącznie w formie rulonu - jakakolwiek próba złożenia ich poskutkuje trwałym uszkodzeniem maty, które nie będzie podlegało reklamacji.
Zwroty
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w przypadku towarów zakupionych na odległość przysługuje Ci również prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania. Aby odstąpić od umowy zakupu i otrzymać zwrot kosztów wypełnij formularz, który znajdziesz wyżej i prześlij go na adres kontakt@playmaty.pl, otrzymasz od nas wiadomość zwrotną dotyczącą szczegółów odesłania nam produktu oraz potwierdzeniem zwrotu kosztów. Możesz też odesłać produkt samodzielnie na nasz adres korespondencyjny: Playmaty.pl, Kościuszki 27C, 85-079 Bydgoszcz, koniecznie dołączając do paczki uzupełniony formularz zwrotu!