Regulamin Promocji PLAYMANTY

I. Postanowienia ogólne

  • Organizatorem promocji „Playmanty” jest marka Playmaty.pl.
  • Promocja obowiązuje od 04.05.2025 do odwołania lub do wyczerpania zapasów promocyjnych.
  • Udział w promocji oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zasad opisanych na stronie internetowej organizatora.

II. Zasady promocji

  • Każdy klient, który złoży zamówienie w sklepie internetowym Playmaty.pl lub Playmats.eu w okresie trwania promocji, otrzyma jeden egzemplarz Playmanty - kolekcjonerskiej podkładki pod kubek.
  • Do każdej zamówionej paczki dodawany jest tylko jedna Playmanta niezależnie od wartości zamówienia (nie dotyczy zamówień indywidualnych uzgodnionych osobno).
  • Klient nie ma możliwości wyboru konkretnej Manty - Playmanty przydzielane są zgodnie z aktualnie obowiązującym wzorem lub losowo.
  • Każda Playmanta posiada kartę kolekcjonerską z własną ilustracją, statystykami oraz specjalną zdolnością.
  • Playmanty są oznaczone poziomem rzadkości, wyrażonym ilością gwiazdek (od 1 do 5):
    ⭐ Common (łatwo dostępne),
    ⭐⭐ Uncommon (rotacyjne, pojawiające się czasowo),
    ⭐⭐⭐ Rare (wydania specjalne na ograniczony czas),
    ⭐⭐⭐⭐ Ultra-rare (wydania tylko eventowe),
    ⭐⭐⭐⭐⭐ Legendary (nagrody za osiągnięcia lub współpracę).
  • Aktualna dostępność i opis poszczególnych Playmant publikowane są na stronie www.playmaty.pl/playmanty

III. Warunki uczestnictwa

  • W promocji mogą brać udział wszyscy klienci indywidualni dokonujący zamówień detalicznych w sklepie Playmaty.pl lub Playmats.eu.
  • Udział w promocji jest całkowicie dobrowolny.
  • W promocji nie mogą uczestniczyć pracownicy organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny.
  • Jedna Playmanta przysługuje na jedno zrealizowane zamówienie. Aby otrzymać kolejną, wymagane jest złożenie osobnego zamówienia.
  • Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności zgłoszeń oraz zamówień uczestników.

IV. Reklamacje i zwroty

  • Playmanty są dodatkami gratisowymi do zamówień i nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń Playmant (powstałych w transporcie) można zgłaszać w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@playmaty.pl.
  • W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać numer zamówienia oraz załączyć zdjęcia uszkodzonego produktu.
  • Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania kompletnego zgłoszenia.

V. Ochrona danych osobowych

  • Administratorem danych osobowych uczestników promocji jest Playmaty.pl / Playmats.eu.
  • Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz obsługi ewentualnych reklamacji.
  • Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
  • Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia oraz żądania ich usunięcia.

VI. Postanowienia końcowe

  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym momencie z ważnych powodów technicznych, logistycznych lub organizacyjnych.
  • W przypadku wprowadzenia zmian regulaminu, zaktualizowana wersja zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej organizatora.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne niezależne od niego, które mogą wpłynąć na przebieg promocji.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie www.playmaty.pl/playmanty.