Pakowanie

Nieodłączną częścią każdego produktu jest jego opakowanie. Bardzo istotny element, w szczególności jeśli ma być eksponowany.

Żeby określić zakres potrzeb względem opakowań, trzeba odpowiedzieć na kilka pytań:

  • Czy produkt potrzebuje opakowania pod ekspozycję sklepową, czy wystarczy pakowanie pod logistykę?
  • Czy opakowanie ma być wielokrotnego użytku?
  • Czy produkt (mata) ma być dodawana do oficjalnego pudełka z grą?
  • Ile opakowań powinno zmieścić się na europalecie?

Posiadamy doświadczenie w pakowaniu produktów, możemy doradzić optymalne rozwiązanie. Jest to bardzo ważny element - utrudniona lub bardzo kosztowna logistyka skutecznie utrudniła niejednokrotnie dystrybucję produktu który nie miał opracowanego pakowania, zgodnego z normami logistycznymi (na przykład niektórzy przewoźnicy żądają dopłat za opakowania w przekroju okręgu - tub).

Jesteśmy w stanie zaproponować kilka rodzajów opakowań na potrzeby produktowe:

  • Kartony zbiorcze. Przydatne gdy wydawca/dystrybutor planuje zapakować produkty we własnym zakresie. Najtańsza i domyślna opcja pakowania produktów.
  • Rękawy foliowe. Idealne gdy mata jest dodatkiem będącym częścią oryginalnego produktu i jest na nią miejsce w pudełku dystrybucyjnym. W parze z rękawem foliowym idą naklejki które mogą być umieszczony na tego typu opakowaniu.
  • Opakowanie kartonowe wielokrotnego użytku typu 'karton-tuba' - pozwalający na zamykanie i otwieranie
  • Tuby kartonowe z plastikowymi zatyczkami
  • Kartony trójkątne
  • Inne - współpracujemy z wieloma producentami opakowań i możemy zaproponować autorskie rozwiązania w zakresie opakowań z gotowymi zawieszkami, personalizacją nadruku na opakowaniu. Niestety, im bardziej fantazyjne opakowanie, tym droższe. Może jednak służyć marketingowi i promocji produktu, co przełoży się na wymierne korzyści wydawcy.